Přihlásit se | Registrovat


Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.
 Stránka 2 z 2  [ Příspěvků: 29 ]  »

15 kvě 2013 00:01

Offline
Site Admin
Uživatelský avatar
Registrován: 10 led 2007 21:19
Příspěvky: 1162

Michal Petr píše:
Martinův přehled je pro mne další důvod pro to, trvat na přihláškách předem.
Čekal jsem opravdu větší účast ( i po zkušenosti z loňska, kdy bylo osm týmů).

Můžeš Michale malinko rozvést tu představu přihlášek? Hlavně tyhle věci:
    Myslíš to pouze pro tento rok nebo to přímo dát do Zásad pro pořádání republikových turnajů?
    Do jakého termínu akceptovat přihlášky a jak přesně pracovat s výsledným číslem (tzn. jestli třeba dát do Zásad, že když 3 dny před turnajem není přihlášeno x teamů, automaticky se povolí teamy B nebo jestli máš představu, že by s počtem přihlášených nějak pracoval vv - pak by samozřejmě bylo třeba přihlášky uzavřít docela dost předem)

Citace:
Ale abych byl upřímný, jet na MČR klubů, kde budou hrát 3 nebo 4 kluby, by se mi asi nechtělo.
S upřímnou vážností tvrdím, to bych to raději zrušil. :evil:

Vzhledem k tomu, že ten průzkum je jen orientační (i když souhlasím, že alarmující), a zároveň, jak píše Leoš, je tu varianta B teamů, přijdou mi priority takto:
1. Lepší turnaj s pár teamy, bude-li je to takto bavit, než žádný.
2. Ještě lepší turnaj s ještě více teamy za cenu toho, že se povolí B, popř. C, D... teamy. I když tato varianta se netěší mezi hráči oblibě, pravděpodobně by to bylo menší zlo než nějaký opravdu malý počet zúčastněných klubů.

Jako prakticky realizovatelné řešení mi přijde ta možnost, kterou jsem nastínil v otázkách na Michala -> přihlášky předem, pokud se nepřihlásí x teamů, povolí se více teamů za klub. Každopádně možná Michal měl i jinou představu, tak ty možnosti můžeme porovnat, co bude výhodnější.

Jako minimální rozumný počet teamů mi přijde cca 6 - 7, při menším počtu by pak měl medaili "skoro každý" účastník. Při 6 teamech by bylo třeba se dostat aspoň mezi 50 % nejlepších. Takže návrh konkrétních čísel - při 5 a méně přihlášených možnost B teamů, při 3 a méně přihlášených možnost neomezeného počtu teamů za klub - co si o tom myslíte?

Michal Petr píše:
Než dojdeme k definitivě, chci ještě podotknout jedno. Mluví se tu o tom, že bychom měli vybrat systém, který bude
použitelný i příště. Nejsem si úplně jistý, zda je to možné. Podle mne musí systém aspoň trochu odpovídat
počtu týmů, který může být až velmi rozdílný. Proto myslím, že je těžké vybrat nějaký univerzální.

V tomto směru jsem měl na mysli hlavně takové ty věci jako že kolik hraje lidí v teamu, mohou-li se střídat, atd. To lze bez problémů stanovit i pro další leta. Pokud mluvíme o systému jako jestli každý s každým nebo skupiny + KO apod., tak těch možností není tak moc, aby se nedaly vypsat pro jednotlivé počty účastníků. Nicméně v tomto směru, jak jsem psal, bych volbu nechal na pořadateli. Každopádně pokud byste to někdo chtěli specifikovat, bude nejlepší, když sem rozepíšete návrhy pro jednotlivé počty zúčastněných klubů v takové formě, abychom o tom mohli hlasovat.

_________________
Kuličky weblog
Weblog o všem, co se týká našeho sportu


Nahoru Nahoru
  Profil Zobrazit autorovy stránky 
 

#

15 kvě 2013 00:05

Offline
Site Admin
Uživatelský avatar
Registrován: 10 led 2007 21:19
Příspěvky: 1162

Martin Dostál píše:
2.složitě to nepřegramovávat, pouze tímto turnajem nahradit turnaj mistrů co se týče započítávaní turnaje do klubové soutěže, proč?
- na turnaji mistrů když se podíváte do výsledků tak "když ne vždy, tak ve velkém % případů půjde o takové cifry, které klubovku vůbec neovlivní (ne vždy samozřejmě)" = klubovka je zde úplně "zbytečná"
a moje představa jak to udělat jednoduše bez toho aniž by se to muselo složitě dělat několik týdnů jak tady čtu - samozřejmě to píšu bez znalosti PHP a SQL atd
- turnaj mistrů máme také myslím omezen pro juniory, že už se jim to NEPOČÍTÁ do juniorské soutěže, protože mají o turnaj navíc (MČR J) -> vyhlašování juniorů je na předposledním masteru v roce -> úplně stejně principuelně by to šlo udělat i s kluby -> vyhodit z počítání turnaj mistrů + přidat MČR klubů + vyhodnotit kluby na předposledním masteru jako to je v případě juniorů -> vyhlašování klubů bude mít větší úroveň.

Jak by tohle šlo udělat? Řekněme z pohledu pořadatele MČR klubů - kde přesně v systému zadám výsledky, aby to fungovalo?

_________________
Kuličky weblog
Weblog o všem, co se týká našeho sportu


Nahoru Nahoru
  Profil Zobrazit autorovy stránky 
 

#

15 kvě 2013 08:21

Offline
Registrován: 23 dub 2008 00:47
Příspěvky: 394

Ještě k možnosti započítání bodů do celoroční soutěže týmů. Je zřejmé, že při limitovaném počtu účastníků by dle stávajícího mechanismu výpočtu nebyl bodový zisk ani pro vítěze žádným velikým ternem. Co tedy stanovit pevnou fixní částku (paušál), který by třeba vycházel z počtu zúčastněných družstev vynásobený koeficientem 100. Pro příklad: soutěže se zúčastní 8 týmů, vítěz získá 800 bodu, druhý v pořadí 700, třetí 600 atd... Jen bychom se museli postavit k problému, jak bodovat, jestliže povolíme start B-týmů.


Nahoru Nahoru
  Profil
 

#

17 kvě 2013 08:10

Offline
Registrován: 14 lis 2007 09:33
Příspěvky: 183

Moje představa přihlášek :
1) Dal bych to do zásad pro pořádání republikových turnajů, neb mám pocit, že se s tímto problémem budeme setkávat častěji. ( jen tak bokem mám pocit že něco podobného budeme muset za chvíli udělat i pro jednotlivce, tam zase kvůli velkému počtu)
2) Dal bych termín 14 dní před turnajem.
3) Jsem pro automatické povolení týmů B, udělal bych to ale tak, že pokud bude přihlášeno aspoň ( a teď je třeba stanovit nějaký počet, já navrhuji 6 ) x týmů , nebudou B týmy povoleny.
( řekněmě si upřímně, kolik klubů je dnes schopno postavit dva týmy?)

Systém turnaje :
1) V týmu může být neomezený počet lidí, na každý zápas mohou být ale nasazeni pouze konkrétní čtyři lidi.
2) Počet kuliček : dvojice - 7
trojice - 6
čtveřice - 5
Pořadatel má právo s ohledem na čas tento počet měnit.

Počet týmů Systém turnaje
9 až 10 2 skupiny po 5, první dva o 1.-4. místo, další dva o 5.-8. místo, poslední o 9.místo
(výsledky ze skupin do finálové skupiny započítat, nebo ne - nutno rozhodnout)
8 2 skupiny po 4, první dva o 1.-4. místo, další o 5.-8. místo
7 1 skupina 4 týmy, 1 skupina 3 týmy a dále stejně, a nebo každý s každým
6 a méně každý s každým
10 a více dle mě nenastane, ale kdyby tak to už by bylo asi na delší rozbor, spíš pavouk, ale s tím
bych si lámal hlavu až později

Tak to je tak asi vše


Nahoru Nahoru
  Profil
 

#

17 kvě 2013 15:24

Offline
Site Admin
Uživatelský avatar
Registrován: 10 led 2007 21:19
Příspěvky: 1162

Díky za vaše příspěvky, blíží se nám hlasování, pokusím se tedy shrnout všechny návrhy, které zde padly, do hlasovatelné podoby. Kdybych něco přehlédl, tak mě prosím doplňte. Možná Leoš bude chtít přidat nějaké návrhy na základě tohoto příspěvku - viewtopic.php?f=5&t=609&start=15#p3391 - tento příspěvek ovšem nabízí nespočet variant, jak to udělat, takže by to chtělo specifikovat do hlasovatelné podoby.

Aby nedocházelo k nedorozuměním, používám pojmy hra a utkání. Hra jsou např. trojice či 1 hra dvojic, utkání jsou dvojice, trojice i čtveřice dohromady - tj. celý herní proces, ze kterého vzejde vítěz :)

Pro jistotu jsem prodloužil ještě o 3 dny lhůtu pro projednání, abyste měli možnost reklamovat níže uvedené formulace. Poté prosím hlasujte pro každý návrh/variantu zvlášť.


Návrh 1:

Schválené body navrhuji přidat v níže uvedeném znění do Zásad pro pořádání republikových turnajů mezi pasáže "Turnaj mistrů" a "Měření kuliček" - viz. http://www.kulicky.com/zasady-pro-porad ... urnaju.php . Tyto body by měly nadpis "Mistrovství České republiky klubů".

Návrh 2:

Zúčastnit se mohou minimálně čtyřčlenné teamy, tvořené hráči téhož klubu. Každý klub může postavit pouze 1 team, který se může zúčastnit mistrovství i s větším počtem hráčů (náhradníky) a do jednotlivých her je nasazovat podle vlastního uvážení.

Návrh 3:

Utkání mezi teamy probíhá v následujícím pořadí: 1 x hra trojic, 2 x hra dvojic a 1 x hra čtveřic.

Návrh 4:

Za vítězství ve dvojicích se udělují dva body (tedy celkem čtyři za oba zápasy), za trojici tři body a za čtveřici čtyři body. Vítězem utkání se stává team s větším bodovým ziskem.

Návrh 5:

Varianta A:

Složení dvojic, trojic i čtveřic pro jednotlivé hry může klub tajit a oznámit je písemně pořadateli až těsně před započetím každé hry.

Varianta B:

Složení dvojic, trojic i čtveřic pro jednotlivé hry může klub tajit a oznámit je písemně pořadateli až těsně před započetím každé hry. Pokud jsou v teamu náhradníci, musí být před zápasem zveřejněna jména čtyř hráčů, kteří budou v daném utkání hrát za team.

(...je to Michale to, cos měl na mysli zde: viewtopic.php?f=5&t=609&start=15#p3411 ?)

Návrh 6:

Varianta A:

Ve dvojicích každý hráč hraje s deseti kuličkami, ve trojicích a čtveřicích se sedmi kuličkami. Pořadatel má právo z časových důvodů od určitého kola tento počet kuliček změnit.

Varianta B:

Pořadatel má právo stanovit počet kuliček, se kterými se hraje. Doporučený počet kuliček pro každého hráče je sedm pro hru dvojic, trojic i čtveřic.

Varianta C:

Ve dvojicích každý hráč hraje se sedmi kuličkami, ve trojicích se šesti kuličkami a ve čtveřicích s pěti kuličkami. Pořadatel má právo z časových důvodů od určitého kola tento počet kuliček změnit.

Návrh 7:

Hráči jsou viditelně očíslováni podle označují pořadí, v kterém hrají.

Návrh 8:

Pokud dojde během hry k přestupku, kdy cvrnk provede hráč mimo pořadí, kulička se vrací na původní místo a ve hře pokračuje soupeř (tým, který se přestupku dopustil, možnost tohoto cvrnku tedy ztrácí).

Návrh 9:

Varianta A:

Účastníci mistrovství se musí na turnaj přihlásit nejpozději 14 dnů před turnajem. Pokud se přihlásí 5 a méně klubů, mohou přihlášené kluby postavit i druhý team.

Varianta B:

Účastníci mistrovství se musí na turnaj přihlásit nejpozději 14 dnů před turnajem. Pokud se přihlásí 5 a méně klubů, mohou přihlášené kluby postavit i druhý team. Pokud se přihlásí 3 a méně klubů, mohou přihlášené kluby postavit neomezený počet teamů.

Varianta C:

B teamy nebudou povoleny. V tom případě by platil bod 2 bez výjimek.

Návrh 10:

Varianta A:

Do Zásad se ohledně herního systému nic neuvede, herní systém pořadatel zvolí sám.

Varianta B:

Počet týmů Systém turnaje
9 až 10 2 skupiny po 5, první dva o 1.-4. místo, další dva o 5.-8. místo, poslední o 9.místo
(výsledky ze skupin do finálové skupiny započítat, nebo ne - nutno rozhodnout)
8 2 skupiny po 4, první dva o 1.-4. místo, další o 5.-8. místo
7 1 skupina 4 týmy, 1 skupina 3 týmy a dále stejně, a nebo každý s každým
6 a méně každý s každým

_________________
Kuličky weblog
Weblog o všem, co se týká našeho sportu


Nahoru Nahoru
  Profil Zobrazit autorovy stránky 
 

#

17 kvě 2013 19:11

Offline
Site Admin
Uživatelský avatar
Registrován: 10 led 2007 21:19
Příspěvky: 1162

Martin Dostál píše:
2.složitě to nepřegramovávat, pouze tímto turnajem nahradit turnaj mistrů co se týče započítávaní turnaje do klubové soutěže
...

a moje představa jak to udělat jednoduše bez toho aniž by se to muselo složitě dělat několik týdnů jak tady čtu - samozřejmě to píšu bez znalosti PHP a SQL atd


Martin Dostál píše:
přijde mi to jednodušší než aby ses ptal na otázky, na které víš, že ti neumím odpovědět a budu je střílet od boku, protože jedinej kdo ví jak to funguje v systému seš ty...


Tohle mi přijde, že si protiřečí. Osobně nevěřím, že tu je jednodušší cesta než pracné přeprogramovávání, protože ta část scriptu, která počítá body je nejsložitější a vyžaduje nejvíc náročného testování. Je to úplně jiná kategorie práce, než přidat do systému úplně jinou, novou funkci, jako třeba generátor tiskových zpráv. Jen jsem z toho prvního výroku měl pocit, že máš nějaký nápad, kterému moc nevěřím, že by mohl fungovat, tak jsem chtěl, abys ho specifikoval.

Co mě se týče, určitě to dělat nebudu, jednak z toho důvodu, že na prvním programu a následně tomto scriptu jsem nechal víc než rok života a další týdny či měsíce nechci přihazovat. Druhý důvod je ten, že i kdybych chtěl toto dělat, jsou tu stále nevyřešené úkoly, některé i několik let, na kterých bych kvůli tomu nemohl pracovat + stále přibývají nové, které je třeba řešit jen pro běžný chod svazu. Pokud bych se "odstavil" tím, že budu něco honit na full time podobně jako do nedávna stránky světové federace, neměl bych čas na delegování úkolů, pro které teď naštěstí je docela dost lidí a tím bychom mrhali jejich potenciálem. Vidím to tedy po všech stránkách jako nestrategické, pokud to samozřejmě neudělá někdo jiný.

Co se pořadí úkolů týče, přijde mi rozumnější nejdřív zjistit, jestli něco lze udělat/je někdo, kdo to udělá, a až potom řešit detaily, na kterých se dá nechat dost času.

Každopádně pokud byste někdo i tak chtěli vést diskusi na toto téma, myslím, že bude vhodnější to předložit jako samostatný návrh do nového vlákna. Jednak tím nebudeme zpomalovat přijetí toho, na čem jsme se již shodli nebo téměř shodli a zároveň už se to týká spíš soutěžního řádu, takže tady je to na hranici OT.

_________________
Kuličky weblog
Weblog o všem, co se týká našeho sportu


Nahoru Nahoru
  Profil Zobrazit autorovy stránky 
 

#

20 kvě 2013 09:05

Offline
Registrován: 23 dub 2008 00:47
Příspěvky: 394

K návrhu Petra:
Souhlasím bez výhrady s návrhy č.1-4, 7-8.
U návrhu č. 5 jsem pro variantu A. Když bude mít tým třeba sedm hráčů, nevidím důvod, proč by nemohl do jednoho konkrétního utkání nasadil dle svého uvážení třeba všechny. Loni, kdy byla tříčlenná družstva, též se v rámci jednoho zápasu vystřídalo více hráčů (pamatuji, že za náš M-Dream Team to byli Fazy, Verča, Zdenda a já).
U návrhu č.6 jsem nakonec pro variantu C. Je časově nejúspornější a ještě dává pořadateli prostor v případě nutnosti počet kuliček snížit.
U návrhu č.9 jsem pro variantu A. Situace popisovaná ve variantě B snad opravdu nenastane a navíc už bych si vážně neuměl představit C týmy.
U návrhu č.10 jsem pro variantu A. Nechme pořadateli také právo o něčem sám rozhodnout. Bude-li chtít, může se pochopitelně držet herního systému, popsaného ve variantě B.

Od úvahy, která zazněla v jednom mém diskuzním příspěvku, totiž, že by za tým mohl hostovat i hráč nezařazený, případně z jiného družstva, nakonec ustupuji. Přece jen jde o soutěž týmu a tak by měla být zachována "čistota" jejich složení. Navíc by asi vznikl technický problém s bodováním. A co se bodování obecně týká, pochopil jsem, že by šlo hlavně o složitou programátorskou záležitost, takže k tomu se opravdu nemohu vyjadřovat. Jen je zřejmé, že podle stávajícího systému získané bodové hodnoty na tomto turnaji nebudou mít na celoroční soutěž žádný vliv.


Nahoru Nahoru
  Profil
 

#

20 kvě 2013 13:07

Offline
Registrován: 14 lis 2007 09:33
Příspěvky: 183

Souhlasím bez výhrady s návrhy č.1-4, 7-8.
U bodu 5 jsem navrhoval v podstatě variantu B, ale po příspěvku Leoše jsem svůj názor poopravil a souhlasím s variantou A. ( Bude-li ale víc hlasů pro B, nemám námitek)
U bodu 6 hlasuji pro variantu A (čím víc kuliček, tím větší zábava) a pořadatel má právo na změnu, když nebudeme stíhat
U bodu 9 varianta A ( B pravděpodobně ani není u žádného týmu možná)
U bodu 10 varianta A ( B jako doporučení)


Nahoru Nahoru
  Profil
 

#

20 kvě 2013 18:25

Offline
Uživatelský avatar
Registrován: 12 lis 2007 23:10
Příspěvky: 579
Věk: 45
Bydliště: Plzeň

Návrhy
č. 1 ANO

č. 2 Znemožňuje druhé a další týmy. Proto bych ho možná ještě trochu upravil.

Návrh 2:

Zúčastnit se mohou minimálně čtyřčlenné teamy, tvořené hráči téhož klubu. Každý klub může postavit pouze 1 team, až na výjimku v bodu 9. Klub se může zúčastnit mistrovství i s větším počtem hráčů (náhradníky) a do jednotlivých her je nasazovat podle vlastního uvážení.

Takhle nějak bych si to představoval. Možná jsem jen nepochopil nějakou spojitost, ale myslím, že bez něčeho takového to nepůjde, pokud budeme chtít ponechat i možnost návrhu č.9.

č. 3 ANO

č. 4 ANO

č. 5 varianta A (vyšší tajemnost)

č. 6 varianta A (je to doporučení, pořadatel má šanci kvůli času upravit počet kuliček)

č. 7 ANO

č. 8 ANO

č. 9 varianta A (myslím, že to bude dostačující)

č.10 varianta B (pouze jako doporučený herní systém)

_________________
Kuličky hraji hlavně pro zábavu, ale pohár mě rozhodně neurazí. :-)


Nahoru Nahoru
  Profil
 

#

21 kvě 2013 11:56

Offline
Registrován: 23 dub 2008 00:47
Příspěvky: 394

Martin píše:
návrh č.5 B
Michale a co bude dělat v tomhle případě tým o 9ti lidech, který nebude chtít postavit B-tým? jeden člověk tam bude sedět a čekat 3 hodiny jako tydýt? jedinej klub, kterej má takovej dostatek hráčů je Glásfér a mrkni se co psala Marta minulej rok viewtopic.php?f=12&t=529#p3042
K tomu už se Michal vyjádřil,tento návrh stáhl.

Martin píše:
návrh č.6
nechcete také určit minimální počet kuliček aby se nestalo to, že pořadatel zvolí nevhodný systém a poté aby to stihnul počet kuliček zkrouhne na nějaké absurdní číslo?

Tohle by snad nemělo hrozit, každý pořadatel už dnes čas úzkostlivě propočítává a navíc jsou pro stav nejvyšší nouze k dispozici svítidla.

Martin píše:
návrh č.10 A
1.co když přijde pořadatel se systémem ála úplný nesmysl? je VV připraven tuto situaci řešit na místě když tam nebude Petr? (výpočet času)
Zejména tenhle nežebříčkový a velmi náročný turnaj nebude pořádat nikdo z úplných nováčků a neumím si představit, že by někdo přišel s nějakou úplnou šíleností. Rád bych ponechal pořadateli taky nějakou vůli k rozhodování. Může využít herního systému z varianty B, nic mu nebrání zvolit K.O.pavouka či si to sám ještě nějak vychytat...


Nahoru Nahoru
  Profil
 

#

22 kvě 2013 15:23

Offline
Site Admin
Uživatelský avatar
Registrován: 10 led 2007 21:19
Příspěvky: 1162

Návrh 1 - hlasuji pro tento návrh
Návrh 2 - hlasuji pro tento návrh
Návrh 3 - hlasuji pro tento návrh
Návrh 4 - hlasuji pro tento návrh
Návrh 5 - hlasuji pro variantu A
Návrh 6 - hlasuji pro variantu A
Návrh 7 - hlasuji pro tento návrh
Návrh 8 - hlasuji pro tento návrh
Návrh 9 - hlasuji pro variantu A
Návrh 10 - hlasuji pro variantu A

Citace:
Zúčastnit se mohou minimálně čtyřčlenné teamy, tvořené hráči téhož klubu. Každý klub může postavit pouze 1 team, až na výjimku v bodu 9.

Já myslím, že pokud v návrhu 9 je uvedeno Pokud se přihlásí 5 a méně klubů, mohou přihlášené kluby postavit i druhý team., tak to jasně zavádí výjimku. Hlavně není možné odkazovat na "bod 9", protože jednak v Zásadách ty body nejsou číslovány (jsou tam klasické odstavce) a zároveň tento nemusí být v pořadí devátý (již jen proto, že první návrh je jen o tom, aby se tyto věci přidaly do Zásad, takže tam jako první bude figurovat návrh 2, atd.).

Další návrhy, které tu padly v průběhu hlasování, jsou fine, ale ve chvíli, kdy někteří již hlasovali, tak v tomto hlasování dost špatně použitelné. Navíc by nejspíš potřebovaly další diskusi. Pokud si je tedy přejete řešit, doporučuji vytvořit nové vlákno a předložit je jako doplňující či pozměňující návrh.

_________________
Kuličky weblog
Weblog o všem, co se týká našeho sportu


Nahoru Nahoru
  Profil Zobrazit autorovy stránky 
 

#

22 kvě 2013 22:05

Offline
Uživatelský avatar
Registrován: 12 lis 2007 23:10
Příspěvky: 579
Věk: 45
Bydliště: Plzeň

Jen tedy dodávám, že hlasuji i pro návrh 2

_________________
Kuličky hraji hlavně pro zábavu, ale pohár mě rozhodně neurazí. :-)


Nahoru Nahoru
  Profil
 

#

23 kvě 2013 09:09

Offline
Registrován: 14 lis 2007 09:33
Příspěvky: 183

Souhlasím bez výhrady s návrhy č.1-4, 7-8.
U bodu 5 jsem navrhoval v podstatě variantu B, ale po příspěvku Leoše jsem svůj názor poopravil a souhlasím s variantou A. ( Bude-li ale víc hlasů pro B, nemám námitek)
U bodu 6 hlasuji pro variantu A (čím víc kuliček, tím větší zábava) a pořadatel má právo na změnu, když nebudeme stíhat
U bodu 9 varianta A ( B pravděpodobně ani není u žádného týmu možná)
U bodu 10 varianta A ( B jako doporučení)


Nahoru Nahoru
  Profil
 

#

29 kvě 2013 22:13

Offline
Site Admin
Uživatelský avatar
Registrován: 10 led 2007 21:19
Příspěvky: 1162

Návrhy byly schváleny a přidány do Zásad pro pořádání republikových turnajů na http://www.kulicky.com/zasady-pro-porad ... urnaju.php .

_________________
Kuličky weblog
Weblog o všem, co se týká našeho sportu


Nahoru Nahoru
  Profil Zobrazit autorovy stránky 
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.
 Stránka 2 z 2  [ Příspěvků: 29 ]  »

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru


Přejít na:  
cron